Masih Belum Terlambat Untuk Berubah :)


assalamualaikum :)

harini akuu nak mengaku yangg akuu mula hendak berubahh . 

aku banyakk buat salah , silap pada masa duluu .

aku nak nak berubah menjadi lebih baikk .

kawan aku kata " Masih belum terlambat untuk berubah :) "

insya-Allah , dengan izin Allah , dengann sokongann darii kawan-kawan semua ! 
i Will :)

ekcelly , akuu bukann laa jahat sangat duluu just berdegil ta tentu pasal . muehehe . maaf aku ta thu kenapa aku mcm tuu :3

lagii satuu aku jeniss pemalass , jeniss ta dengar kata . muehehe . teruk nye akuu ken :/

tapii " Tiada Manusia Yangg Sempurna " kann ? :D

akuu cuba okay kawan :)

terima kasih kepada semua yangg menyokongg , menolongg & memberi nasihat ta putus kepada budak degil nieh :D

terutama , mak ayahh akuu laa . "tanpa mereka siapalahh aku"

kawan-kawan sekelilingg akuu , Waney , Fatin , Qilah , Elyz , Aidah , Aiman & yang lain-lainn tuu nak mention ramai sgt :)

terima kasih semua . BarakAllah hulakuma :)

wallahualam :)



No comments:

Post a Comment