Jika Aku Jatuh Hati Ya Allah :)

Assalamualaikum semua :)


meyh-meyh akuu nak kongsii siket , bacalahh dan fahamkan sebaris-baris ayat ni . 


"Dengan nama Allah yg maha Pengasih lagi maha Penyayang"


"Jika aku jatuh Cinta Ya Allah cintakanlah aku kpd seseorang yg melabuhkan cintanya pdMU, 


bertambah kekuatanku utk menyintaiMU.


Ya Muhaimin, jika aku jatuh hati izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yg hatinya tertaut  


pdMU, agar tidak terjatuh aku dlm jurang cinta nafsu.


Ya Rabbana, jika aku jatuh hati, jagalah hatiku pdnya, agar tdk berpaling drpd hatiMU.


Ya Rabbul Izzati, jika aku rindu, rindukanlah aku pd seseorang yg merindui syahid dijalanMU.


Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMU, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan 


indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMU.


Ya Allah, jika aku jatuh hati pd kekasihMU, jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dlm 


perjalanan pnjg menyeru manusia kpdMU.



Ya Allah, jika kau halalkan aku merindui kekasihMU, jgn biarkan aku melampaui batas 


sehingga melupakan aku pd cinta hakiki & rindu kpdMU. Amin ya rabb.

Setiap kali aku online, mesti aku bukak ayat ni kat EN.YOUTUBE . 
sebab setiap kali aku baca, dengar sama macam aku berdoa pada Ilahi :)

Kauorang taip jea tajuk Jika AKu Jatuh Hati , mesti jumpa ! 
semuga kita bersama-sama dibawah naunganNYA Ya Allah ! :)

Renung-renungkan dan Selamat Beramal ! :D




ASSALAMUALAIKUM ^_^




No comments:

Post a Comment